dancekiid.blogg.se

Hej alla ! Jag kom till världen år 1998 och fick namnet Rachel! Här på bloggen kommer ni få läsa om allt möjligt t.ex. mitt liv , mode , tips , musik och massa annat som jag kommer på! På fritiden så hänger jag med vänner , dansar , åker loangboard och massa annat ! Det var lite om mig .. kram!

Dagen

Kategori: ♥ Mitt liv

Hej alla! 
Idag så har jag varit i skolan och vi typ gick igenom lite saker och fick våra skåp , lösenord o användarnamn till school soft och så var vi på stranden och körde charader (stav) och springtävling och en till sak ;) men sen så när vi skulle hem hittade inte jag mitt busskort så vi gick till min mentor och frågade och sen så sa han att han inte visste men han sa att vi skulle fråga på ett ställe där alla borttapppade saker var och där var de ;) 
Och jag har inga bilder för vi får inte använda mobilen , vi har asstränga regler ;) aja 
kram
en gammal bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: